Om Tine Tangdal

Er du i tvivl om, hvordan du kan styre stress, tankemylder eller blive endnu mere effektiv, så kigger du nu det rette sted.

Jeg, Tine Tangdal, er ekspert i netop disse ting og kan hjælpe dig med at få styr på det, der ikke fungerer for dig.

Jeg lægger vægt på at levere på en nede-på-jorden-måde, hvor tingene bliver holdt enkle og håndgribelige. Samtidig med at jeg kommer med konkrete eksempler og historier fra det virkelige liv, så du let kan relatere det til din situation.

I de mange år jeg har arbejdet med at forebygge og håndtere stress, få ro på tanker og optimere effektiviteten, har det være en fornøjelse at se de resultater mine kunder og kursister har nået.

 

Derfor arbejder jeg med stress, tanker og effektivitet

Jeg har selv prøvet stress, tankemylder og manglende effektivitet, så jeg ved, hvad jeg taler om.

I 2008 blev jeg ramt af alvorlig stress og endte med en sygemelding på fem måneder. Noget jeg troede var utænkeligt for mig, for jeg havde styr på tingene og var både stærk og dygtig.

Men det blev en stor aha-oplevelse for mig. For jeg opdagede, hvor meget indflydelse jeg selv kan have på, hvordan jeg har det. Jeg fandt ud af, at jeg selv kunne tage styringen ved at tæmme min stress og gøre tingene på en effektiv måde. Så er det ikke svært at holde balancen selv i en travl hverdag. Det var vildt at opdage.

I dag sker det kun meget sjældent, at jeg føler mig presset. Og så er det kun ganske kortvarigt. For nu tæmmer jeg det hurtigt ved hjælp af min viden og enkle og konstruktive værktøjer.

Det har en enorm betydning for min arbejdsevne og livskvalitet. Noget du også kan lære at gøre.

I 2017 fik jeg testet mine færdigheder og værktøjer grundigt. For jeg fik en cancerdiagnose, der sendte mig igennem en udredningsperiode og efterfølgende operation. Men selv her fik stressen ikke tag i mig. Jeg sov om natten, havde ikke tankemylder, og bevarede mit humør og gå-på-mod, selvom der også var svære dage.

Derfor lærer jeg min viden og teknikker fra mig i Balancepartner. Det gør jeg via mine foredrag, kurser og i en-til-en forløb.

En af mine kæpheste er: ”Der er ingen grund til at gøre enkle ting komplicerede. Verden er kompliceret nok i forvejen.”

Pressen har også været interesseret


I gennem årene har pressen også henvendt sig. Min optræden i pressen, kan du se mere om her.

 

Bog om stress af Tine Tangdal

I 2010 skrev jeg bogen Tæm din stress. Den er skrevet på en lettilgængelig måde så stressede også kan overskue at læse den. I bogen har jeg samlet en del af min mangeårige viden om stress og en hel række værktøjer til at tæmme stress med. I februar 2014 genudkom Tæm din stress i ny og opdateret udgave.

Bogen er skrevet som en lille håndbog, der er let at gå til for alle – også for stressede. Jeg bruger bogen i mine stresscoachingforløb.

 
 

Lidt baggrundsviden om Tine Tangdal

Jeg er født i 1961. Jeg bor i Fredensborg, hvor jeg nyder udsigten ud i naturen. Jeg er gift med Christian og har været det siden 1983. Vi har to voksne døtre og i 2019 er der kommet et barnebarn til. I 2009 startede jeg Balancepartner, for der manglede og mangler stadig større kendskab til og hjælp med gode teknikker til at gøre hverdagen både enklere, mere effektiv og meget mindre stresset.

Til at supplere mine personlige erfaringer og erhvervserfaring er jeg certificeret stresscoach, certificeret life- og businesscoach og certificeret mastercoach i personlig effektivitet.

Desuden sørger jeg løbende for at holde min viden opdateret ved at deltage i relevante kurser og konferencer.

Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte mig på 5192 1090 eller sende mig en mail.
  • Kontakt Tine på
    51 92 10 90

    Eller klik her

  • Vil du sove godt
  • Få minikurset, der kan ændre din søvn. 

    God søvn styrker din effektivitet og  mindsker din stress.

    Du tilmelder dig samtidig nyhedsbrevet, hvor du får endnu flere råd, viden og tips til styre og undgå stress samt øge din effektivitet.




  • 3 vigtige overvejelser, når dine tanker tager over

    Webinar, hvor du vil blive klogere på de 3 ting, du med fordel kan være opmærksom på, så du undgår, at dit hoved tager over, og du hænger fast i tankerne.